Elbotechnology.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u betere en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?

Menu
Home > Communicatie > Intercomsystemen > Call forwarding

Video-intercom met app: Call Forwarding volgens Urmet en Zenitel

Overal en altijd zien wie er voor de deur staat door oproepen door te schakelen naar smart devices

Uw video-intercom met een app beheren

Hoe garandeert u de veiligheid en het comfort van bewoners en medewerkers? Hoe speelt u in op op termijn veranderende behoeften, zonder ingewikkelde installaties of hoge kosten? Het kan met de Call Forwarding-oplossingen van Urmet en Zenitel: oproepen via de video-intercom met apps beantwoorden. 

Een oplossing op maat

Als gebruikers oproepen van hun video-intercom met apps op hun smartphone of tablet kunnen beantwoorden, zien ze op elk moment en vanaf elke locatie wie er voor de deur staat. Wel zo veilig. Bij Elbo Technology bieden we voor elke situatie een oplossing op maat.

Ontdek welk systeem u nodig heeft


De voordelen van Call Forwarding

Altijd en overal zicht op wie er voor de deur staat

Als gebruikers altijd kunnen zien wie er aanbelt, ook als ze niet thuis of op kantoor zijn, vergroot dat hun gevoel van veiligheid aanzienlijk. Het zorgt er bovendien daadwerkelijk voor dat er geen ongewenste personen binnenkomen. Voor gebouwbeheerders is dat ook prettig, want zo worden problemen voorkomen.

Het grootste gemak voor iedereen

Verwachten bewoners of medewerkers een pakketje op het moment dat ze niet aanwezig zijn? Met call forwarding spreken ze met de bezorger om nieuwe afspraken te maken. Zijn ze druk bezig op een ander deel van het terrein of een andere verdieping? Met hun smartphone beantwoorden ze toch eenvoudig oproepen.

In een handomdraai de interface geïnstalleerd

De Urmet- en de Zenitel-apps zijn gratis te downloaden in de Google Play- of Appstore. Met de Call Forwarding-interface van Urmet worden (video-)intercoms geschikt gemaakt voor smartphonekoppelingen. Deze interface plaatst u eenvoudig in bijvoorbeeld de meterkast en is geschikt voor alle 2voice video- en audiotoestellen en de mini note+ videodeurset, maar kan ook worden gekoppeld aan een bestaand binnentoestel.

Voor de Zenitel-app is een licentie benodigd in het IC-Edgesysteem. U kunt tot wel tien apps aan één systeem koppelen.

Voldoe aan (veranderende) behoeften van bewoners

Als bewoners slecht ter been raken, hoeven ze dankzij een video-intercom met app niet meer op te staan om de deur te openen. Bovendien kunnen verzorgers van ouderen of andere hulpbehoevenden de deur bedienen, zodat zij dat zelf niet hoeven te doen. Er kunnen tot wel 4 verschillende devices worden gekoppeld aan de interface.

 

Zelf in te stellen met de handige app

Gebruikers hoeven enkel de handige CallMe-app van Urmet te downloaden om oproepen met hun smartphone te bedienen. In die app zijn ook allerlei anderen zaken te regelen. Zo kunnen tijdsblokken worden ingesteld waarin de wifi is verbroken, om elektromagnetische vervuiling tegen te gaan. Om minder mobiele data te verbruiken, kunnen gebruikers ook instellen dat ze alleen oproepen op hun smart device ontvangen als ze verbonden zijn met wifi. Ook de app van Zenitel is eenvoudig en gratis te downloaden via de appstore.


Call Forwarding met Zenitel

Voor utiliteit, industrie, verkeer en infra

De slimme IC-EDGE™-reeks van Zenitel biedt intercomoplossingen voor in de meest veeleisende situaties. De binnenkomende oproepen kunnen dankzij de Zenitel Mobile-app nu ook op afstand worden beantwoord (wel altijd via hetzelfde netwerk als waarop de IC-EDGE-toestellen werken).

  • Voor Android en iPhone (IOS)
  • Preview van het videobeeld beschikbaar
  • Tot wel 10 smart devices te koppelen aan één intercom

Meer over IC-EDGE™

 


 

Call Forwarding met Urmet

Voor de woningbouw en utiliteit

Met de handige CallMe-app van Urmet kunnen bewoners en (kantoor)medewerkers vanaf elke locatie en op elk moment zien wie er aanbelt.

  • Voor Android en iPhone (IOS)
  • Tot 4 smart devices te koppelen aan één intercom
  • Te gebruiken i.c.m. alle 2Voice video- en spreek/luistertoestellen en met de Mini Note+ deurvideoset

Ontdek CallMe

Welk Call Forwarding-systeem past in uw situatie?

Benieuwd welke Call Forwarding-oplossing het best past bij uw project? Wij helpen u graag verder. Neem contact met ons op via: 040 26 79 888. Of lees hier meer over onze uiteenlopende oplossingen op het gebied van intercomsystemen.

Deel deze pagina