Home - Gebouwbeheer
Gebouwbeheer

Het slimme gebouw van morgen

Integratie en beheer van communicatie, comfort en veiligheid

De technische ontwikkelingen gaan razendsnel en Elbo volgt deze op de voet. ‘De stad van morgen’ is een slimme stad. Met als belofte een socialere, comfortabelere en duurzamere manier van leven. En daar haken wij graag op aan. Door integrale en slimme diensten van gebouwen met elkaar te verbinden. Door systemen voor communicatie, comfort en veiligheid te combineren. Dat maakt de mogelijkheden oneindig. En niet onbelangrijk: dat maakt het beheer en gebruik een stuk gemakkelijker. Bent u al klaar voor de toekomst?

Gebouwbeheer van de toekomst

Gebouwbeheer zal nooit meer hetzelfde zijn. Door gebouwen steeds slimmer te maken, kunnen we beheerders ontzorgen. Centraal beheer en innovatieve functionaliteiten maken sleutel- en propertymanagement een stuk makkelijker. Ook de unieke, vergaande mogelijkheden tot systeemintegratie dragen daaraan bij. Zelfs het liftmanagement koppelen we probleemloos aan video-intercom en toegangscontrole. Het voordeel? Minder onderhoudskosten en een uitzonderlijk laag uitvalpercentage.

Beheer? Laat dat maar aan ons over.

Centraal beheer

Centraal beheer:

We werken graag op afstand, vanuit een datacentrum of in de cloud. Dat bespaart veel tijd, geld, is veiliger, uniformer voor alle locaties, verkleint de kans op fouten én is beter voor het milieu omdat we minder vaak in de auto stappen.

 

Technisch beheer

Technisch beheer:

De software is een clouddienst, geïnstalleerd op locatie of in een datacentrum. En dat biedt voordelen. Van beheer van gebruikersinformatie en -rechten tot assetbeheer. Van remote uitvoeren van software-updates tot ISO27001 certificatie of hoger. En van gecontroleerde en beveiligde toegang tot informatie, rapportage en logboekfuncties.

 

Gebruikersbeheer

Gebruikersbeheer:

We helpen niet alleen de gebouwbeheerders, maar ook de gebruikers. Conciërge- en receptiediensten staan we bij, lokaal of op afstand. Zodat de communicatie met bewoners, medewerkers en bezoekers geruisloos verloopt. We regelen het doorschakelen van de intercom naar smartphone’s, toegangsrechten, bezoekersmanagement, reserveringen... en nog veel meer.

Elbo brengt u verder in 4 stappen

Solution design
1. Solution design: een stukje technisch maatwerk

We luisteren, kijken, sparren, denken mee en adviseren. Samen kiezen we voor de meest logische en slimme invulling van uw project.

Inrichten systemen
2. Inrichten systemen: samen met de beste installateurs

We begeleiden het installerend bedrijf in het gehele traject, van engineering tot en met de oplevering van een goed werkend geheel.

Trainen van gebouweigenaren en vve beheer
3. Trainen beheerders: helder en voor iedereen

Gebouweigenaren of VVE beheer trainen we voor centraal systeembeheer. Conciërges, receptionisten, corporaties en VVE leren we alles over gebruikersbeheer.

Continue ondersteuning
4. Continue ondersteuning: de helpdesk staat klaar

U staat er nooit alleen voor. Ook na ingebruikstelling staat onze helpdesk klaar om iedere vraag of storing op te lossen. Telefonisch, per mail of via WhatsApp.

Meer weten?

Bel voor meer informatie naar: 040 26 79 888

Of bekijk hier hoe we andere projecten hebben bijgestaan:

Bekijk referenties