Home - Blog / Nieuws - Oproepen doorschakelen van intercom naar smartphone

Oproepen doorschakelen van intercom naar smartphone

Call forwarding met CallMe

Een uitkomst voor iedereen

Call forwarding (zoals deze functionaliteit genoemd wordt) is een uitkomst voor iedereen.

  • Bewoners ervaren comfort en veiligheid. Ze hebben altijd zicht op wie er bij hen aanbelt en kunnen ook op afstand bijvoorbeeld bezorgers te woord staan.
  • Projectontwikkelaars geven bewoners een extra reden om te kiezen voor hun woningen.
  • Voor installateurs geldt dat ook de multi-useroptie van CallMe eenvoudig te installeren is, zonder overlast voor de bewoners. Bovendien kan CallMe gewoon worden geïnstalleerd op het bestaande 2Voice-systeem.
  • CallMe helpt gebouwbeheerders met het beheren van de veiligheid in gebouwen, omdat er meer zicht is op wie aanbelt.

Woningspecifieke oplossingen

Naast een oplossing voor het hele gebouw, is CallMe ook beschikbaar als woningspecifieke oplossing. Voor als niet iedereen behoefte heeft aan deze functionaliteit.

Hoe werkt het?

CallMe is zowel in het gehele gebouw als woningspecifiek in een handomdraai actief. Na de installatie hoeven bewoners alleen nog maar de gratis CallMe-app van Urmet te downloaden. Ze koppelen hun smartphone aan het systeem en kunnen er direct gebruik van maken.

CallMe callforwarding

Benieuwd of CallMe iets voor u is?

Ontdek CallMe

Gerelateerde projecten

U wilt nog meer weten? Ontdek hier aanvullende berichten, artikelen, blogs en video's die gerelateerd zijn aan het onderwerp van uw keuze. Wij hebben ze voor u verzameld en overzichtelijk gebundeld. Wij wensen u veel leesplezier en horen het graag als u bijzonder specifieke informatie nodig heeft.