Elbotechnology.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u betere en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?

Menu
Home > Blog / Nieuws > De Self-Service Kiosk van Elbo
Dinsdag 11 Mei 2021

De Self-Service Kiosk van Elbo

Powered by Zenitel

Bezoekers bij een wooncomplex, bedrijf of fabriek staan steeds vaker voor een onbemande ingang. Op die plekken past de Self-Service Kiosk om de bezoeker toegang te verlenen, instructies te geven of de weg te wijzen. Omdat Zenitel apparatuur in de meest uitdagende omstandigheden perfecte communicatie garandeert, is deze Elbo maatwerkkiosk dé uitkomst voor toegangscontrole buiten aan een tochtige slagboom, of bijvoorbeeld in een rumoerige bedrijfshal.

Hoe werkt het?

Via het touchscreen entreepaneel zoeken bezoekers het bedrijf of de persoon op waar ze voor komen. Ze tikken die aan op het touchscreen en krijgen direct contact met iemand die hen verder helpt. Of dat nu is met toegang tot de parkeergarage, een routebeschrijving in het gebouw of het verzoek om in de wachtruimte plaats te nemen.

Omdat er zowel bedrijven als personen op het scherm kunnen worden getoond, is deze oplossing niet alleen heel interessant voor bedrijfsverzamelgebouwen, maar ook voor ‘gewone’ kantoorgebouwen of bijvoorbeeld industrieterreinen. Een vrachtwagenchauffeur geeft aan waar hij moet zijn en krijgt direct instructies voor de levering.

self service kiosk voordelen

De voordelen van een maatwerk Self-Service Kiosk

  • Eenvoudig te installeren: binnen enkele handelingen is het paneel geplaatst.
  • Volledig te personaliseren: een aangepaste screensaver, eigen teksten, filmpjes en vooraf ingesproken boodschappen toe te voegen, de user interface kan worden gestyled en voorzien van logo’s.
  • Kostenbesparend voor gebouweigenaren en huurders: een 24/7 bemande receptie is niet meer nodig.
  • Flexibel beheer van huurders: vertrekt een bedrijf uit het multi tenant-gebouw? Dan kan de beheerder online deze huurder uit het systeem halen en eenvoudig een nieuw bedrijf en logo opvoeren.
  • Valt de stroom van het scherm uit? Dan blijft een intercomoproep nog steeds mogelijk. 
  • IP65-waarde: dat betekent weer,- water- en zonlichtbestendig en daarmee volledig geschikt voor buitengebruik
  • De kiosk is middels accessoires toepasbaar bij inbouw- en opbouwsituaties, binnen en buiten.
self service kiosk communicatiesysteem

Een slim en betrouwbaar communicatiesysteem

Gebaseerd op onze ervaringen hebben we de Self-Service Kiosk opgebouwd met de volgende onderdelen:

  • Een IP audioserver ICX-500, ICX-Core of AlphaCom;
  • Een hoogwaardig intercomtoestel of VoIP-module van Zenitel;
  • Een slagvast en weerbestendig touchscreen voor buiten of een innovatief touchscreen/deskphone voor binnen.

U vindt al deze oplossingen in Zenitel's innovatieve oplossingen voor intelligente communicatie. Meer weten?

ICX-AlphaCom platforms bekijken

Een maatwerk-oplossing iets voor u?

Geef zelf vorm aan uw touchscreen intercom

We kunnen de installatie ook afstemmen op uw wensen. Ziet u liever een ander scherm of is er behoefte aan een extra knop op het toestel? We bespreken de opties met u en bepalen samen wat u precies nodig heeft! 

Benieuwd naar de mogelijkheden of wilt u meer informatie? 

Bel 040 - 2679888 of vraag hier eenvoudig een offerte aan:

Offerte aanvragen