CallMe

Altijd en overal zien wie er voor de deur staat

CallMe is de call forwarding-oplossing van Urmet waarmee bewoners via hun smartphone of tablet de (video-)intercom kunnen beantwoorden en deuren en poorten kunnen openen - waar ze ook zijn. Zonder grote verbouwing of vervanging van bestaande systemen is CallMe snel te installeren en eenvoudig in gebruik. Ontdek de voordelen van CallMe.

Waarom kiezen voor CallMe van Urmet?

Waarom kiezen voor CallMe?

  • Compatibel met alle 2Voice-systemen: werkt naadloos met bestaande audio- en videosystemen.
  • Koppeling met smart devices: tot vier apparaten per woning voor maximale flexibiliteit.
  • Directe toegang tot camerabeelden: live weergave mogelijk, zelfs zonder oproep.
  • Eenvoudige installatie: geen vervanging van het bestaande intercomsysteem nodig.
  • Geen overlast bij installatie en reparatie: de installateur hoeft niet in de appartementen te komen.

Compatibel met alle 2Voice binnentoestellen

Binnentoestel met WIFI

Je kunt direct gebruik maken van CallMe

De binnentoestellen VOG5W en VOG7 beschikken over ingebouwde wifi en kunnen direct worden gekoppeld aan de CallMe-app, voor ontvangst van oproepen op een smartphone.

Bekijk in het productenportaal

Binnentoestel zonder WIFI

Gebruik een extra interface om CallMe te koppelen

Voor toestellen zonder wifi, zoals de Miro en VOG5, is een extra interface nodig om CallMe te gebruiken. Deze interface kan ook achteraf aan een bestaande installatie worden toegevoegd.

Bekijk in het productenportaal

CallMe voor woningen en complexen

De CallMe-interface (met aparte voeding) is beschikbaar voor individuele woningen en appartementen. Hiermee worden oproepen via de internetverbinding van de bewoner doorgeschakeld naar een smartphone of tablet.

Voor wooncomplexen en bedrijfsverzamelgebouwen is er een multi-user interface beschikbaar (ook met aparte voeding). Deze oplossing is interessant vanaf circa drie gebruikers. Ook hiervoor is een internetverbinding vereist. Is er geen gedeelde verbinding aanwezig, dan volstaat een simpele 4G-router met een databundel van 2 GB.

Na installatie en configuratie genereer je eenvoudig een persoonlijke PDF met een stap-voor-stap instructie voor de bewoners. 

Veiligheid, comfort en flexibiliteit voor bewoners

Veiligheid, comfort en flexibiliteit voor bewoners

Met CallMe bied je bewoners een oplossing die verder gaat dan een standaard intercom: 

  • Veiligheid: bewoners zien altijd wie er voor de deur staat, waar ze ook zijn. 
  • Gemak: oproepen aannemen via een app – of ze nu thuis, onderweg of op vakantie zijn. 
  • Comfort: perfect voor bewoners die slecht ter been zijn of extra ondersteuning nodig hebben. 
  • Toekomstbestendig wonen: zorg en toegang eenvoudig op afstand regelen.

CallMe-app: eenvoudig en gratis

De Urmet CallMe-app is gratis beschikbaar in de Google Play Store en de App Store. Gebruikers kunnen de app aanpassen aan hun persoonlijke behoeften en eenvoudig oproepen en camerabeelden beheren. Er zijn twee varianten:

De CallMe 2023-app voor Urmet VOG5W en VOG7 toestellen en de multiuser interface (1083/83).

De CallMe-app voor alle overige 2Voice-toestellen van Urmet.

Meer weten over CallMe?

Ontdek hoe CallMe veiligheid en comfort naar een hoger niveau tilt, zonder grote aanpassingen aan bestaande systemen. Neem contact met ons op voor meer informatie of een vrijblijvende offerte.

Vraag een offerte aan

Neem contact op