Elbotechnology.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u betere en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?

Menu

CallMe: Altijd en overal zien wie er voor de deur staat

Zonder het vervangen van al geïnstalleerde intercomsystemen

CallMe van Urmet voor veiligheid en comfort

Zo is er altijd iemand thuis

CallMe is de call forwarding-oplossing van Urmet waarmee bewoners hun smartphone of tablet kunnen gebruiken om deuroproepen te beantwoorden en deuren en poorten te openen - zelfs als ze niet thuis zijn. De installateur plaatst het systeem in een handomdraai. Gebruikers hoeven daarna alleen nog maar de gratis Urmet CallMe-app te downloaden om direct van CallMe gebruik te maken.


CallMe is geschikt voor het hele gebouw

CallMe voor het hele gebouw

De nieuwe multi-useroplossing

Met één CallMe-apparaat regelt u de call forwarding voor het gehele gebouw. Of dat nu een wooncomplex, een bedrijfsverzamelgebouw of een ander pand is. De nieuwe CallMe-oplossing voor het hele gebouw is eenvoudig te gebruiken, veelzijdig, snel en gebruikers merken vrijwel niets van de installatie. De multi-useroplossing is bovendien eenvoudig centraal te beheren bij verhuizingen.

Waarom kiest u voor de multi-userversie van CallMe?

  • Geschikt voor alle 2Voice-systemen, zelfs als die al zijn geïnstalleerd. U hoeft de oude video-intercom niet te vervangen.
  • Voor installaties en reparaties hoeft de installateur niet in de appartementen te zijn. Geen overlast voor bewoners dus.
  • Beschikt over een RJ45-poort voor een bekabelde verbinding.
  • Oproepen kunnen worden doorgestuurd naar tot wel vier smart devices per woning.
  • Het is mogelijk om het beeld zowel op de deurtelefoon als op de smartphone tegelijk te tonen.
  • Bewoners kunnen ook de camera van het entreepaneel inschakelen zonder dat er een oproep is gedaan.
  • Andere camera’s die gekoppeld zijn aan het video-intercomsysteem kunnen ook worden bekeken.
  • Eenvoudig de datum en tijd van gemiste oproepen terug zien.
  • Eenvoudig centraal te beheren bij verhuizingen.

 

CallMe is beschikbaar als woningspecifieke oplossing

CallMe als woningspecifieke oplossing

Naast de multi-useroplossing is CallMe ook beschikbaar als woningspecifieke oplossing. Ook hier is het niet nodig de bestaande video-intercom te vervangen. Na installatie hoeven gebruikers slechts de app te downloaden en hun smartphone aan het CallMe-apparaat te koppelen om er direct van gebruik te kunnen maken.

Waarom kiest u voor de woningspecifieke versie van CallMe?

  • Het bestaande video-intercomsysteem hoeft niet te worden vervangen.
  • Deze oplossing is compatibel met alle 2Voice binnenstations, de met 2-draads kit, coax en 4+n analoge audiosystemen.
  • Voorzien van een RJ45-poort voor bekabelde verbinding.
  • Doorschakelen van oproepen naar maar liefst vier verschillende smart devices per woning.
  • Intercomoproepen kunnen direct naar de smartphone worden gestuurd.
  • Gebruikers kunnen de camera van het buitenpaneel activeren zonder dat er een oproep is gedaan.
  • Andere camera’s die gekoppeld zijn aan het video-intercomsysteem kunnen ook worden bekeken.
  • Eenvoudig de datum en tijd van gemiste oproepen terug zien.

Veilig en snel met Android en iOS

De CallMe-app van Urmet stuurt oproepen direct door naar de smartphone. Gebruikers downloaden deze app eenvoudig en gratis via de Play store (Android) of de App store (iOS). Zij kunnen de app bovendien afstemmen op persoonlijke wensen en behoeften.


CallMe: een uitkomst voor iedereen

Geef bewoners nog een extra reden om te kiezen voor uw woning of (appartementen)complex: CallMe van Urmet biedt comfort en veiligheid aan gebruikers. Bewoners schakelen oproepen van de intercom met een app door naar hun smartphone zodat ze altijd en overal kunnen zien wie er voor de deur staat.

Snelle integratie

Met zowel nieuwe als bestaande systemen te integreren, dus geen grote verbouwingen of aanpassingen nodig.

Veilig gevoel

De controle op wie er aanbelt is prettig en wel zo veilig voor zowel bewoners als voor gebouwbeheerders.

Luxere woning

Extra comfort voor bewoners is een extra reden voor hen om voor een woning/appartement te kiezen.

Toekomstbestendig wonen

Bewoners kunnen langer thuis blijven wonen omdat ze thuis de zorg en ondersteuning krijgen die ze nodig hebben.

Wat kunnen bewoners met CallMe van Urmet?

  • Bewoners hoeven niet meer thuis te blijven voor pakketjes. Deze nemen ze nu op afstand aan, of ze geven instructies aan de bezorger.
  • CallMe geeft bewoners een veilig gevoel en voorkomt stress als ze kortere of langere tijd (bijv. tijdens vakanties) niet thuis zijn, omdat ze volledige controle hebben over deuroproepen.
  • Bewoners op leeftijd kunnen langer thuis blijven wonen. Ze beantwoorden de deuroproep gemakkelijk via de app zonder op te hoeven staan. Een uitkomt voor bewoners die slecht ter been zijn of zorg nodig hebben. En als het nodig is voor de veiligheid, kunnen hun kinderen de oproep zelfs op afstand beantwoorden.
  • Bewoners met een tweede huis kunnen op afstand de woning in de gaten houden en bijvoorbeeld schoonmakers of andere mensen binnenlaten, volledig gecontroleerd.

Technische kenmerken van CallMe

  • Installatie op DIN-rail: 8 modules (voeg voor ref. 1083/83 2 DIN-modules toe voor de voeding).
  • Uitgerust met wifi-verbinding en RJ45-connector voor draadloze of bedrade verbinding met de router van de woning.
  • Wandmontage mogelijk met behulp van de specifieke aanpassingsset 1083/88:
    • Afmetingen apparaat voor één gebruiker: 140 x 90 x 60 mm.
    • Afmetingen multi-userapparaat: 175 x 90 x 60 mm.
  • Geen lokale stroomvoorziening nodig bij systemen met maximaal 12 gebruikers (voor apparaat met één gebruiker voor 2Voice-systemen).
  • Maximaal 4 mobiele apparaten (smartphones of tablets) per wooneenheid.
  • Urmet CallMe-app moet op de smartphone van de gebruiker zijn geïnstalleerd.
  • Een internetverbinding is vereist.

Heeft u vragen over CallMe van Urmet?

Elbo Technology werkt al jarenlang samen met Urmet en kent alle oplossingen van binnen en van buiten. Als u vragen heeft over de mogelijkheden van CallMe, helpen onze experts u graag. Neem contact met ons op via 040 26 79 888 of advies@elbotechnology.nl.

Nu geen tijd? Laat hier vrijblijvend een terubelverzoek achter.

* Verplichte velden

Deel deze pagina