Home - Referenties - De Lichttoren Eindhoven kiest opnieuw voor de kwaliteit van Urmet

De Lichttoren Eindhoven kiest opnieuw voor de kwaliteit van Urmet

Bewoners van 109 appartementen profiteren van luxe, nieuwe video-intercomsystemen

Geen traditionele bel meer. Wel een digitaal naamregister. Als de bewoners van de iconische Lichttoren in Eindhoven bezoek krijgen, kunnen ze de oproep vanaf de bank via hun mobiele telefoon of tablet beantwoorden. En dat alles met één app. Hoe dat kan? Dankzij het Urmet systeem dat centraal in het gebouw is geïnstalleerd en gebruikmaakt van één centrale internetverbinding. Urmet staat voor kwaliteit, installatiegemak, betrouwbare oplossingen en innovatieve functionaliteiten die het zowel de bewoners als gebouwbeheerders gemakkelijk maken!

De gekozen intercom-oplossingen:

  • 2Voice video-intercomsysteem
  • 4x Alpha entreepanelen, digitale naamregisters
  • 109x Miro handsfree binnentoestellen
  • 2x Multi User Call Forward-module

 

Vragen over dit project

Hierom kozen de installateur en de VvE van de Lichttoren voor Elbo Technology

Wat maakt deze samenwerking zo sterk? André Peels namens de VvE: “De echte doorslag was de persoonlijke en professionele begeleiding door de mensen van Elbo, én de gedegen kennis van de technische mensen van Technisch Buro Wissing.”

Het team van 20 monteurs kent de Urmet intercomproducten door en door. Ook de specialisten bij Elbo kennen ze goed. Leon Mutsaers, eigenaar van Technisch Buro Wissing: “Uiteindelijk gaat het om het ontzorgen van onze klanten op het gebied van alles wat is aangelegd in en om de woningen, en daar hebben we in Elbo een gelijkgestemde partner gevonden.”

User benefits

Installatiegemak

Installatiegemak

Twee gepolariseerde draden: meer is niet nodig voor een snelle en eenvoudige installatie.

Stabiel intercomsysteem

Stabiel systeem

Ieder intercomtoestel is geïsoleerd beveiligd tegen kortsluiting en beïnvloedt dus geen andere woningen.

Extra veiligheid met camersystemen

Veiligheid

Scherp beeld en helder geluid voor de bewoner: zij zien en weten precies wie er voor de deur staat.

Gebruiksgemak

Gebruiksgemak

Bewoners schakelen oproepen eenvoudig door naar hun smartphone of tablet. Beantwoorden kan zelfs als ze niet thuis zijn!

Centraal beheer

Centraal beheer

Verhuizing? Dan kan de beheerder snel en op afstand de doorschakeling omzetten naar de mobiele apparatuur van de nieuwe bewoner.

Sven van Dijk
Vragen over dit project?

Hebt u vragen over het project de Lichttoren? Neem dan direct contact op met Sven van Dijk.

Tel: 040 - 2679888
Email: advies@elbotechnology.nl 

Download de hele case

Wilt u meer achtergrondinformatie over dit project? Download dan hier het uitgebreide artikel als pdf.

Download de case

Gerelateerde projecten

U wilt nog meer weten? Ontdek hier aanvullende berichten, artikelen, blogs en video's die gerelateerd zijn aan het onderwerp van uw keuze. Wij hebben ze voor u verzameld en overzichtelijk gebundeld. Wij wensen u veel leesplezier en horen het graag als u bijzonder specifieke informatie nodig heeft.